ترفندهایی برای ترک تلگرام و یا کمتر استفاده کردن از تلگرام

مطالب تفریحی

ترفندهایی برای ترک تلگرام و یا کمتر استفاده کردن از تلگرام

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ترفندهایی برای ترک تلگرام و یا کمتر استفاده کردن از تلگرام را ببینید.

استفاده از تلگرام و شبکه های اجتماعی ، ترفندهایی برای ترک تلگرام و یا کمتر استفاده کردن از تلگرام : ما بعضی زمان ها گله داریم که چرا به هیچ کاری نمی رسیم.

استفاده از تلگرام و شبکه های اجتماعی ، ترفندهایی برای ترک تلگرام و یا کمتر استفاده کردن از تلگرام : ما بعضی زمان ها گله داریم که چرا به هیچ کاری نمی رسیم. مخصوصا در این روزهای پاییزی که تا به خودت بیایی شب شده. به نظر برسد بشود گفت یکی از مهم ترین عوامل این کمبود زمان، این است که مدام مشغول گشت و گذار در تلگرام هستیم؛ نرم افزاری که بعد از کندشدن وایبر، جایگاه خودش را در گوشی های ما تثبیت کرد و با فرار از خطر فیلترینگ، همچنان دارد می تازد.

استفاده از تلگرام تلگرام

اینکه تلگرام ابزار قدرتمند و کار راه اندازی است، چیزی نیست که بشود انکارش کرد، اما از آنجا که هر پدیده ای در کنار محاسنش، معایبی هم دارد، می شود این نقد را به تلگرام وارد دانست که زمان زیادی از کاربرانش می گیرد. بیایید با هم یک حساب سرانگشتی بکنیم: ما- اگر کوآلا نباشیم- حداقل در ۱۴ ساعت از شبانه روز بیداریم. اگر دو ساعت یک بار هم به تلگرام سربزنیم و هر بار سر زدنمان ۱۵ دقیقه طول بکشد، بالغ بر ۱۰ دقیقه از وقتمان در تلگرام می گذرد. این در حالی است که به نظر برسد خودمان گذر سریع زمان را اصلا حس نکنیم. در این نوشته می خواهیم پیشنهادهایی برای بهینه سازی استفاده از این شبکه اجتماعی سرشناس بدهیم.
 
چه کار کنیم که تلگرام کمتر وقتمان را بگیرد؟
 
برنامه ریزی کنید
 
برای خودتان یک زمانبندی مشخص برای حضور در تلگرام داشته باشید و در صورتی که به آن عمل نکردید، جریمه در نظر بگیرید. یک جریمه متعادل که نه آن قدر آبکی باشد که با کمال میل و در شوق رسیدن به گوشی آن را ادا کنید، نه آن قدر سنگین که از حد توانتان خارج باشد. علاوه بر این، اخیرا نرم افزارهایی هم تولید شده اند که این برنامه ریزی را به بهترین شکل برایتان انجام می دهند و شما را مجبور می کنند از یک حدی بیشتر با گوشی هوشمندتان زمان نگذرانید؛ نرم افزارهایی مثل forest راه حل جالبی برای ترک اعتیاد به انواع شبکه های اجتماعی است.

استفاده از تلگرام تلگرام

چت ممنوع
 
در یک گروه دوستانه، غیر از شما حداقل ۲۰-۱۰ نفر دیگر هم هستند و به همان اندازه ای مخاطب یک پیام محسوب می شوند که شما هستید. پس دلیلی ندارد وقتی بیکاری به یک نفر فشار آورده و می خواهد یک گپ و گفت راه بیندازد، شما اولین کسی باشید که جوابش را می دهید. تجربه نشان داده صحبت های این چنین هیچ آورده ای برای طرفین ندارند و بعد از گذشت چند دقیقه به همان جای اول می رسد. تازه ممکن است آخرش مدیر گروه جلوی همه بی آبرویتان کند و با جذبه خاص خودش بنویسد: «چت= حذف»
 
چه کار کنیم که تلگرام کمتر وقتمان را بگیرد؟
 
موازی کاری نکنید
 
کلا گروه ها و کانال های جوک سر و ته یک کرباسند. چند روز پس و پیش بالاخره پست های همدیگر را کپی می کنند. بنابراین اگر چند جا مشتری جوک های تلگرامی هستید، با یک مشاهده دقیق بهترینش را انتخاب کنید و مابقی را بفرستید. قاتی باقالی ها بسیاری از هنرمندان هم به تازگی برای خودشان کانال زده اند، اما معمولا محتوایی که در آن می گذارند تفاوتی با پیج اینستاگرامشان ندارد. پس در صورتی که جزء فالوئرهای یک سلبریتی هستید، از کانال تلگرامی اش چیز جدیدی کاسب نیستید. در عوض لیست پیشنهادهای ما را در گوشه همین صفحه بخوانید، به نظر برسد یکی دوتایش به دردتان خورد.
 
تمام کننده باشید
 
در چت های دونفره اگر بخواهید بعد از هر تشکری یک «خواهش می کنم» تحویل بدهید و در جواب هر شوخی ای اسمایلی خنده گریه آلود بگذارید، باید تا صبح چت کنید. هر جا حس کردید ادامه پیدا کردن صحبت سودی ندارد، یک سکوت طولانی کنید یا از بحث های قبلی یک جمع بندی انجام دهید و چت را تمام کنید. به نظر برسد طرف مقابلتان برنامه زندگی اش با شما متفاوت باشد و بخواهد تا صبح با یک نفر حرف بزند.

استفاده از تلگرام تلگرام

 
مخفی کاری کنید
 
یاهومسنجر قابلیتی داشت به اسم invisible که کاربر را از نظرها پنهان می کرد. حالا تلگرام هم با last seen recently این امکان را به شما می دهد که حریم شخصی ایمن تری تجربه کنید و از کنجکاوی دیگران در مورد رفت و آمدهای مجازیتان در امان باشید. از این مهم تر، وقتی دیگران نبینند شما آنلاین هستید، احتمال اینکه بخواهند یک گفت و گوی طولانی را با شما آغاز کنند بسیار کمتر است. بالاخره دیر یا زود همه باید متوجه شوند که شغل مشاورها گوش کردن است و در هزاره سوم حتی برای درددل کردن هم باید پول خرج کرد.
 
اباذری نباشید
 
حالا دیگر تعداد پیام های بی اساس و سطحی کمتر از قبل شده است، اما هنوز کسانی باقی مانده اند که از رئیس بیمارستان فلان فکت می آورند و در مورد مواد غذایی و چیزهای دیگر متن های هشدارآمیز می فرستند. واقعیت این است که شما یک نفرید و اگر بخواهید به همه این پیام ها واکنش نشان دهید، باید زمان زیادی را هدر دهید. با این کار فقط در نظر سایرین به یک آدم غرغرو تبدیل می شوید که می خواهد از بقیه ایراد بگیرد. بحث و جدل فایده ای ندارد، لذا تیک ایت ایزی!

ترفندهایی برای ترک تلگرام و یا کمتر استفاده کردن از تلگرام

منبع : ایران نوشته

لطفا نظر خود را درباره ترفندهایی برای ترک تلگرام و یا کمتر استفاده کردن از تلگرام با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا