بیماری های زوال عقلی با حشره کش ها

بیماری های زوال عقلی با حشره کش ها

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بیماری های زوال عقلی با حشره کش ها را ببینید.

 بیماری پارکینسون می تواند با عواملی مانند آفت کش ها نیز در افراد رخ دهد اگر می خواهید علائم بیماری پارکینسون را بشناسید و با آن مقابله کنید با ما همراه باشید

طبق یک مطالعه جدید، آفت کش های موجود در شیر در اوایل دهه ۱۹۸۰ مرتبط با علائم بیماری پارکینسون در انسان های امروزی است.

 محققان با بررسی مردان آمریکایی-ژاپنی تبار ساکن در هاوایی دریافتند افرادی که در شروع مطالعه بیش از ۲ فنجان شیر در روز می نوشیدند در مقایسه با مردانی که روزانه کمتر از دو فنجان شیر می نوشیدند، به طور میانگین ۳۰ سال بعد سلول های مغزشان در قسمت موسوم به «جسم سیاه» ۴۰ درصد کمتر بود. لازم به ذکر است که در قسمت هاوایی غالباً از مواد آفت کش استفاه می شده است.

به گفته محققان، نابودی سلول های این قسمت از مغز می تواند علامت اولیه بیماری پارکینسون باشد و از چندین دهه قبل از بروز هر نوع علامت مشهود بیماری آغاز می شود. در آغاز مطالعه مردان دارای میانگین سنی ۵۴ سال بودند.

محققان اذعان داشتند که ارتباط بین مصرف بیشتر شیر و نابودی سلول ها در این قسمت از مغز در بین مردان سیگاری وجود نداشت.

همچنین محققان دریافتند که بقایای بجامانده از آفت کش ها، موسوم به اپوکسید هپتاکلر، در مغز ۹۰ درصد از مردانی که بیشتر شیر نوشیده بودند وجود داشت، در حالیکه در مغز افرادی که اصلاً شیر نخورده بودند این رقم ۶۳ درصد بود.

در دهه ۱۹۸۰، مقادیر بالای آفت کش در منابع شیر هاوایی یافت شد، چراکه در آن زمان در این قسمت از آفت کش ها برای کنترل صنعت آناناس استفاده می شد.

در این مطالعه، محققان وضعیت ۴۵۰ مرد آمریکایی ژاپنی تبار را به مدت بیش از ۳۰ سال تا زمان مرگ شان تحت نظر داشتند و بعد از مرگشان آنها را کالبدشکافی کردند.

یافته های این تحقیق بیانگر آن است که رژیم غذایی در پیشرفت بیماری پارکینسون نقش دارد. به گفته محققان این تحقیق، اکثر افرادی که شیر می نوشند مبتلا به بیماری پارکینسون نمی شوند، بلکه افراد باید نسبت به میل کردن مواد خوراکی آلوده به آفت کش ها مراقب باشند.

مهر

بیماری های زوال عقلی با حشره کش ها

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره بیماری های زوال عقلی با حشره کش ها با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چاق ترین نوزاد دنیا المنار نظامیان صهیونیست علیه نمازگزاران فلسطینی از گاز اشک اور …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی بر می گردد دلیل انصراف جواد رضویان از استندآپ کمدی +عکس

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا