به مناسبت هفته ی بسج؛ دیدار مسئولان ورزش و جوانان البرز با جانبازان

مطالب جدید

به مناسبت هفته ی بسج؛ دیدار مسئولان ورزش و جوانان البرز با جانبازان

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه به مناسبت هفته ی بسج؛ دیدار مسئولان ورزش و جوانان البرز با جانبازان را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:

به مناسبت هفته ی بسج؛ دیدار مسئولان ورزش و جوانان البرز با جانبازان استان‌ها > البرز – به مناسبت هفته ی بسیج جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در منازل جانبازان هشت سال دفاع مقدس، به این ایثارگران ادای احترام کردند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ دیروز مورخ ۲ آذرماه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت ا… شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، سعید خلج فرمانده پایگاه شهید کلهر اداره کل، رضا جمالی مسئول امور ایثارگران و سجادی جانشین پایگاه با حضور در منازل چند تن از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به این عزیزان ادای احترام کردند.
در این دیدارها رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ابراز خرسندی از حضور در کنار جانبازان و ایثارگران گفت: حقیقتا دیدار با شما عزیزان مایه ی قوت قلب و آرامش همه ی ماست و امیدواریم که قدر شما را بیشتر بدانیم.
وی با بیان این که نه تنها یک هفته بلکه هر روز، روز بسیج است اظهار کرد: دیدار جانبازان هشت سال دفاع مقدس، گرامی داشتن یاد و خاطره ی تمامی از خود گذشتگی ها و فداکاری هایی است که تا ابد این مرز و بوم و مردم مدیون آن هستند و می بایست برای حفظ و معرفی به نسل های آینده تمام تلاش خود را به کار گیرند.
گل محمدی تصریح کرد: کسانی که جنگیدند و از دین و ناموس و عزت و شرف این ملکت دفاع کردند، حماسه ساز شدند و به واقع قهرمانان حقیقی این کشورند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان با اشاره به اهمیت ورزش برای جانبازان خاطر نشان کرد: ورزش برای شما از دیگر قشرها مهم تر است و حتما می بایست زمانی را برای پرداختن به ورزش در زندگی روزمره اختصاص دهید. ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز سعی می کنیم هر آنچه که در توان داریم برای فراهم کردن امکانات ورزشی جانبازان انجام دهیم.

کلید واژه ها: استان البرز –

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ – ۱۶:۵۵:۲۳

به مناسبت هفته ی بسج؛ دیدار مسئولان ورزش و جوانان البرز با جانبازان

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا