به بیمارستان خوش آمدید!

مطالب تفریحی

به بیمارستان خوش آمدید!

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه به بیمارستان خوش آمدید! را ببینید.

نی‌نی‌بان در مجموعه مطالبی با عنوان «معرفی کتاب»، کتاب‌های مناسب کودکان را در رده‌های سنی مختلف به پدر و مادرها معرفی می‌کند تا آنها بتوانند بهترین انتخاب را برای فرزندانشان داشته باشند.

برای سلامتی تو! از خودت خوب مراقبت کن تا بزرگ شوی: به بیمارستان خوش آمدید!
نویسنده و تصویرگر: سیلوی ژیرارده و فرناندو پوئیگ روسادو
مترجم: زهره ناطقی
تعداد صفحه: ۱۶
قیمت: ۱۲۰۰ تومان
ناشر:‏‫‏‫ راز بارش
مناسب برای کودک‬‬‬

به بیمارستان خوش آمدید!

درباره کتاب
تحلیلگر «پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان» درباره این کتاب نوشته است: مجموعه برای سلامتی تو فرصتی است برای کودکان خردسال، تا با همراهی تصاویری بامزه، بتوانند از فعالیت‌هایی که برای بهبود و سلامتی آنان مفید است و نحوه انجام آنها آگاه شوند. این مجموعه، با تاکید بر تصاویر حیوانات، این آموزش را غیر مستقیم کرده است.
تنوع بیماری‌ها بیشتر و بیشتر شده و آگاهی از آنها برای کودک ضروری است. این مجموعه تلاش می‌کند که این آگاهی را به شکلی جذاب وآسان در اختیار کودکان  قرار دهد. طنز یکی از عوامل جذابیت این کتاب‌هاست؛ جنبه‌ای که در کتابی مثل دندان‌های گرگ خودش را این گونه نشان داده است: داستان داستانِ شنل قرمزی است و گرگ کوچولو علاقه زیادی به نوش جان کردن شنل قرمزی دارد. این شنل‌قرمزی‌ها چیزی نیستند، جز شیرینی‌های متنوع، که دندان‌های گرگ را خراب می‌کنند؛ اما ماجرا تمام نمی‌شود.
در این کتاب‌ها، مثل بیشتر کتاب‌های فرانسوی، به جنبه‌های فرهنگی نیز تاکید شده است و صرفاً به موضوع سلامتی پرداخته نشده؛ جنبه‌هایی هم چون رفتن به اپرا یا علاقه به موسیقی. در کتاب جشن حیوانات تاکید بر توانایی‌ها وتفاوت‌های کودکان است. ممکن است هر کدام ناتوانی کوچکی داشته باشند که در این کتاب به آنها اشاره شده است.  نکته‌هایی اساسی درباره هر بیماری گفته می‌شود که امکان شناسایی را افزایش می‌دهد.
به نظر برسد در کتاب به بیمارستان خوش آمدید بیش از دو کتاب دیگر مسائل به طور مستقیم مطرح شده است و کودک با واقعیت آشنا می‌شود و در عین حال اطلاعات پزشکی‌اش هم افزایش می‌یابد. این نکته‌ای است که در پایان کتاب‌ها نیز به آن اشاره شده، در بخش بازی با واژه‌ها اطلاعات درون کتاب‌ها با سوال و سرگرمی مورد پرسش قرار می‌گیرد و یکی از مهمترین ویژگی‌های آن امکان برقراری ارتباط بین کودک و والدینش است. در دو صفحه پایانی کتاب مسایل، در زمینه بیماری‌ها، به طور فشرده مطرح شده و می‌تواند آغازگر صحبت بین کودک و خانواده و آشنایی بیشتر با بیماری واطرافش بشود.

نی‌نی‌بان در مجموعه مطالبی با عنوان «معرفی کتاب»، کتاب‌های مناسب کودکان را در رده‌های سنی مختلف به پدر و مادرها معرفی می‌کند تا آنها بتوانند بهترین انتخاب را برای فرزندانشان داشته باشند.
اگر شما هم این کتاب را تهیه کرده‌اید، نظر خود را درباره آن در بخش «نظرات» با دیگر والدین به اشتراک بگذارید.

به بیمارستان خوش آمدید!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره به بیمارستان خوش آمدید! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا