بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند مو انتخاب شد

سلامت

بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند مو انتخاب شد

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند مو انتخاب شد را ببینید.

امروزه کاشت مو به عنوان قطعی ترین و دائمی ترین راه حل معضل طاسی سر و یا کم پشت بودن مو توسط کلینیک های پوست و مو در سراسر دنیا انجام می شود. در ایران نیز با توجه به وجود پزشکان متخصص در این زمینه و همچنین پیشرفت هایی که از نشر علم و تکنولوژی در کشور به وجود آمده است عمل کاشت مو یا پیوند مو با استفاده از متد های روز دنیا جهت رفع مشکلات متقاضیان داخل کشور انجام می گیرد به طوری که کشور ایران به عنوان یکی از برترین کشور ها در این زمینه شناخته می شود.

با توجه به این امر و وجود چندین پزشک متخصص و کلینیک معتبر در سطح کشور مسابقه تنگاتنگی به منظور ارائه بهترین درمان های کاشت مو در ایران به وجود آمده است که این موضوع سبب بهبود و ارتقای علم و تکنولوژی شده است. به همین دلیل جهت رتبه بندی کلینیک های کاشت مو ، انجمن پیوند موی ایران تصمیم بر بررسی تخصصی کلینیک ها و رتبه بندی آن ها با توجه به میزان رضایت مشتریان و نظرسنجی از متخصصین کشور نموده است تا با انجام این کار هر ساله بهترین کلینیک کاشت مو را از همه نظر انتخاب نمایند.

“تهران بیوتی سنتر” بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو به انتخاب انجمن پیوند مو

اعلام بهترین کلینیک کاشت مو توسط انجمن پیوند موی ایران بدین منظور صورت می گیرد که با استفاده از جمع بندی های لازم، متقاضیان انجام کاشت مو را در جهت انتخاب مناسب راهنمایی نماید. با توجه به گزارش های زیر نظر این انجمن که در سال ۹۹ تهیه شده است ، کلینیک درمانی پوست و مو تهران بیوتی سنتر به عنوان بهترین مرکز کاشت موی ایران در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

این نکته را باید در نظر گرفت که بهره گیری از کادر درمانی مجرب و متخصص و با تجربه بالا در زمینه کاشت مو و همچنین انجام کاشت مو با بالاترین میزان تراکم بر اساس بانک مو ، کسب بالاترین میزان رضایت توسط متقاضیان از جمله مهم ترین دلایل موفقیت مجموعه بزرگ درمانی تهران بیوتی سنتر است. انجام چنین تحقیقات و نظر سنجی هایی قطعا سبب ایجاد فضای رقابتی مثبت در میان مراکز پیوند مو می شود که نتیجه نهایی آن افزایش و بهبود کیفی درمان کاشت مو در کشور عزیزمان می شود.

بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند مو انتخاب شد

انواع متد های کاشت مو در کلینیک های پیوند مو:

به طور کلی کاشت مو در دنیا با سه تکنیک FIT , FUT , DHI انجام می گردد. که روش های معتبر و مورد تایید جامعه جهانی است. و نتایج قابل قبولی با این تکنیک ها شاهد بوده ایم.

  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش DHI

البته دیگر روش های کاشت مو در برخی از کلینیک ها انجام می شود که ممکن است با توجه به معتبر نبودن و عدم وجود گزارشات دقیق علمی در رابطه با آنها و عمومی نبودن آن ها کمتر مورد توجه قرار گرفته باشند و تاییدی بر صحت نتایج آنها وجود نداشته باشد. کاشت مو به روش FIT و FUT یکی از قدیمی ترین روش های کاشت مو می باشند که امروزه در تمامی کلینیک های تخصصی پوست و مو و دارای مجوز انجام می گردد و از موفق ترین و بهترین تکنیک های کاشت مو می باشند.

کاشت مو به روش FIT  مورد استفاده ترین روش کاشت مو است و این روش به دلیل اثر بخشی بهتر و از آن مهمتر کم عارضه بودن شاخص ترین متد کاشت موی طبیعی است. امروزه این روش شاهد پیشرفت ها در ترکیب با سایر روش ها شده است که انجام آن به وسیله میکرومتر های اتوماتیک بوده که این کار سبب کمترین میزان آسیب به فولیکول مو می شود.

 

کاشت مو به روش DHI

یکی جدیدترین روش های کاشت مو که در سرتاسر دنیا به دلیل نتیجه نهایی مطلوب و کم عارضه ، مورد استقبال قرار گرفته است کاشت مو به روش DHI است. در این روش به مانند تکنیک FIT استفاده از میکومترهای بسیار دقیق جهت برداشت گرافت مو ، عدم آسیب به گرافت ها ، سرعت بالای برداشت مو که چیزی در حدود ۴ برابر سریع تر از سایر روش ها است ، نتیجه نهایی مطلوب و… اشاره کرد. و تفاوت این تکنیک با تکنیک FIT  در نوع کاشت با پانچ ایمپلنتر است که البته هنوز در نتیجه تفاوت های محسوسی تماشا نشده و بیشتر برای راحتی متخصص کاشت مو است و به دلیل هزینه بر بودن این تکنیک از این روش کمتر استفاده می گردد.

بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند مو انتخاب شد

روش کاشت مو ایده آل چگونه انتخاب می شود؟

اصلی ترین سوال درباره انتخاب بهترین روش کاشت مو در بین متقاضیان پیوند مو این موضوع است. باید گفت که انتخاب روش کاشت مو می بایست طی آزمایش های مورد نظر موی هر فرد و بر اساس بانک موی فرد انتخاب گردد. پزشک متخصص با بررسی تمامی آزمایش ها و همچنین مشورت با متقاضی عمل پیوند مو ، بهترین روش کاشت را برای فرد انتخاب و با استفاده از آن اقدام به درمان کم پشتی مو می نماید. البته همانطور که گفته شد انتخاب روش درمانی بر عهده پزشک متخصص است و تخصص او در زمینه پوست و مو از اهمیت بالایی برای انجام مراحل درمانی برخوردار است.

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران

توجه به نکاتی که گفته شد قطعا می توان راهگشای متقاضیان برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو باشد. استفاده از متد ها و تکنولوژی های روز دنیا در کنار بهره گیری از پزشکان متخصص و کادر مجرب کلینیک همگی جز موارد مهم یک کلینیک کاشت مو معتبر است. نکات دیگری که در انتخاب کلینیک مناسب می توان به متقاضیان کمک نماید روش های انحصاری مورد استفاده در این کلینیک ها ، بدست آوردن اطلاعات و نتیجه کاشت مو افرادی که در گذشته این کار را در کلینیک مورد نظر شما انجام داده اند و همچنین استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه ها و تکنولوژی ها در کلینیک از عواملی هستند که می تواند شما را در زمینه انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو راهنمایی نماید.

انجمن پیوند موی ایران هر ساله با تحقیقاتی که در زمینه مراکز و کلینیک های کاشت مو انجام می دهد ، بهترین کلینیک های کاشت مو را رتبه بندی می نماید که این کار می تواند در انتخاب کلینیک ایده آل موثر باشد. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بر اساس گزارشات انجمن پیوند موی ایران ، کلینیک تهران بیوتی موفق به کسب عنوان برترین کلینیک کاشت مو در سال ۹۹ شد که با توجه به سوابق درخشان این کلینیک و بهره گیری از کادر مجرب ، انتخاب این مرکز به منظور انجام کاشت مو جز بهترین گزینه ها محسوب می گردد.

تلفن تماس: ۰۲۱-۸۸۱۰۲۷۴۷ ، ۰۲۱-۸۸۱۰۲۷۴۶

برای تماشا نمونه کارهای فوق العاده مجموعه تهران بیوتی سنتر به روی لینک زیر کلیک کنید:

https://instagram.com/tehran_beautycenter?utm_medium=copy_link

بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند مو انتخاب شد

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند مو انتخاب شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا