برقراری ارتباط با جنین در دوران بارداری

مطالب تفریحی

برقراری ارتباط با جنین در دوران بارداری

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه برقراری ارتباط با جنین در دوران بارداری را ببینید.

برقراری ارتباط با نوزاد در دوران بارداری

طبق گفته دکتر میشل اونیل برقراری ارتباط و نزدیکی با بچه در دوران بارداری برای ارتباطتان با بچه مهم بوده و شما را آماده نگهداری و مراقبت از او بعد از تولد می کند. اونیل در یکی از کتاب های خود ۳۶ تمرین هفتگی را برای برقراری ارتباط با بچه هایی که هنوز متولد نشده اند، توصیه کرده است. او در این کتاب می گوید: «یکی از بهترین دلایل برقراری ارتباط با نوزاد داخل رحم این است که مادر در این شرایط می تواند احساساتی را کشف کند که پیشتر از وجود آنها بی خبر بوده است.» زمان گذاشتن برای برقراری رابطه با بچه می تواند امیدها و آرزوهایتان برای بچه و نگرانی هایتان در مورد مادر شدن را مشخص کند و این امکان را به شما می دهد تا در مورد مادری که می خواهید باشید، بیشتر بدانید و یاد بگیرید. در این جا به پنج راه برای برقراری ارتباط با بچه در زمان بارداری اشاره شده است.

 

شکم خود را ماساژ دهید

از لحظه ای که می فهمید باردار هستید، احتمالا دست خود را روی شکم خود می گذارید. اونیل می گوید: «شما می بینید که مادرهای باردار به طور خودکار این کار را انجام می دهند. این کار کل بدن آنها و بچه را آرام می کند.» وقتی که حدود هفته هفدهم یا دیرتر متوجه تکان میل کردن بچه می شوید، می توانید هر بار که او به شما لگد می زند یا تکان می خورد، شکم خود را بمالید.

 

با هم به موسیقی گوش دهید

با انجام این کار می تواند ارتباطی با او برقرار کنید که حتی بعد از تولد نوزاد هم ادامه یابد. تحقیقی اخیرا نشان داده که بچه هایی که برای آنها ملودی های ساده ای در زمان حضورشان در رحم مادر نواخته شده، آنها را بعد از تولد هم به یاد داشته اند. حتی اگر به مدت چند ماه آن موسیقی را نشیده باشند. چه سبک موسیقی باید انتخاب کنید؟ هر موسیقی آرامش بخشی می تواند طبق نظریه دکتر اونیل مفید باشد.

 

آواز بخوانید و حرف بزنید

فکر می کنید حرف زدن با بچه احمقانه است؟ این طور نیست. هر بار که او صدای حرف زدن شما را می شنود، بچه شما در واقع صدای شما را یاد می گیرد. سعی کنید هر روز به صورت روتین برای بچه خود قصه بگویید و حتی قبل از اینکه او به دنیا بیاید برایش با صدای بلند قبل از خواب کتاب بخوانید. او معنی واژه ها را نخواهد فهمید ولی ریتم و لحن صدایتان طبق نظریه دکتر اونیل می تواند آرامش بخش باشد.

 

یوگا و مدیتیشن

درحالیکه تاثیر یوگا در زمان بارداری اغلب متوجه خانم های باردار است ولی می تواند به زمانی پیوسته برای ارتباط با بچه هم منجر شود. اونیل می گوید: «گاهی اوقات یک مادر باردار به حدی گرفتار است که تنها زمانی که برای ریلکس کردن و آرامش دراختیار دارد در پایان کلاس یوگاست» مدیتیشن گزینه دیگری است که آرامش و تامل و تفکر به مادر می دهد. ولی فکر نکنید که شما باید در این زمینه مهارت زیادی پیدا کنید. کتاب ها، اپلیکیشن ها، سی دی های آموزشی زیادی در این زمینه وجود دارند. یکی از آنها اپلیکیشین Mindfulness for Pregnancy است.

 

یادداشت های روزانه

نوشتن یادداشت های روزانه نه تنها به شما در ثبت خاطرات شیرین و بامزه (نظیر ویارهای عجیب و غریب بارداری) کمک می کند، همچنین به فرایند تجربه بارداری هم کمک زیادی خواهد کرد. اهل نوشتن یادداشت های روزانه نیستید؟ سعی کنید نامه بنویسید یا یک دفترچه داشته باشید که هر روز فقط یک چیز که به آن فکر کرده یا احساس کرده یا آن روز از خودتان در مورد بچه سوال کرده اید را در آن بنویسید.

برقراری ارتباط با جنین در دوران بارداری

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره برقراری ارتباط با جنین در دوران بارداری با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا