برای افزایش رشد جنین بخوانید

اخبار

برای افزایش رشد جنین بخوانید

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه برای افزایش رشد جنین بخوانید را ببینید.

 

اگر می خواهید در افزایش رشد جنین خود تاثیر بگذارید برخی موادغذایی مناسب را دراین زمینه به شما معرفی خواهیم کرد لبنیات سهم عمده ای در این زمینه دارند و باعث تقویت رشد جنین خواهند شد غالبا ویار بارداری اجازه نمیدهد مادران از هر نوع غذایی در این ماهها استفاده کنند .

مرتضی صفوی متخصص تغذیه در خصوص مواد غذایی مفید برای رشد جنین،‌ گفت: مواد غذایی پروتئین‌دار همچون تخم‌مرغ و لبنیات، گوشت روزانه ۱۸۰ گرم که معادل ۱٫۵ سیخ کباب معمولی است در جهت رشد ساختار و اسکلت جنین بسیار مؤثر است و توصیه می‌شود روزانه ۴ سهم لبنیات که شامل یک لیوان شیر، ۲ لیون دوغ، ۴۰ تا ۶۰ گرم پنیر، یک لیوان ماست و ۳ لیوان کشک پاستوریزه (۱۰ کشک جامد ریز) مصرف شود.

وی افزود: یک زن باردار می‌تواند ۴ سهم لبنیات را به صورت متنوع مصرف نماید یعنی در وعده صبح، پنیر به همراه شیر مصرف نماید و زمان عصر یا شب، دوغ، ماست و کشک را مصرف کنند و کسانی که همه این مواد را در دسترس ندارند می‌توانند مثلاً ۴ سهم لبنیات را به طور کامل از شیر تغذیه نمایند.

متخصص تغذیه در خصوص تغذیه بانوان بارداری که از مشکل ویار رنج می‌برند، گفت: ویارها مختلف است و هر زن باردار به چیزی حساسیت دارد مثلاً حتی عده‌ای به افراد خانواده خود یا محیط کار آلرژی پیدا می‌کند اما غذاهایی که حالت تهوع می‌آورد باید بنا بر تجربه شخصی کنار گذاشته شوند.

صفوی در پاسخ به این سؤال که آیا بانوان باردار و زنانی که از مشکل ویار رنج می‌برند، با حذف یک ماده غذایی به مشکل برنمی‌خورند، گفت: این بانوان حتماً باید از غذاهای جایگزین استفاده کنند.

وی در پایان گفت: تغذیه ماه نهم بارداری هیچ تفاوتی به تغذیه ماه‌های ابتدایی ندارد و فقط باید نیاز بدن، بسته به شرایط تأمین شود.

فارس

برای افزایش رشد جنین بخوانید

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره برای افزایش رشد جنین بخوانید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تمامی نامزدهای جمهوریخواه انتخابات آمریکا جنگ طلب هستند تلاش مولاوردی برای اصلاح قانون "اجازه …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پیشگیری از مشکلات قلبی با مصرف زردچوبه منوچهری

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا