با چند ترفند، در طول روز بیشتر پیاده روی کنید

با چند ترفند، در طول روز بیشتر پیاده روی کنید

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه با چند ترفند، در طول روز بیشتر پیاده روی کنید را ببینید.

صبح زود بیدار نشوید، از غذای خود کم نکنید، از درس خواندن خود نزنید و حتی از کار خود دست نکشید؛ فقط روزانه ۲۵ دقیقه از زمان گذراندن در فضای مجازی خود کم کنید و با لباس های معمولی به پیاده روی بروید. همین کار باعث میشود تا شما حداقل ۳ سال افزایش طول عمر داشته باشید.  پیاده‌روی تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامتی دارد. کاهش احتمال بیماری‌های قلبی و دیابت یکی از اصلی‌ترین فواید پیاده‌روی است. در ادامه به شما راهکاری آموزش خواهم داد که با آن میتوانید کم کم مدت زمان پیاده روی کردن خود را افزایش دهید.

بررسی‌های محققان آلمانی نشان داده است که ۲۵ دقیقه پیاده‌روی می‌تواند ۳ تا ۷ سال عمر را افزایش دهد. نیازی نیست که ورزشکار ماراتن یا بدنسازی باشید تا از فواید ورزش بهره‌ ببرید. با آمادگی جسمانی عادی و کمبود زمان نیز می‌توانید پیاده‌روی را در برنامه‌ خود بگنجانید.
نکات زیر می‌تواند به انجام پیاده‌روی در برنامه روزانه کمک کند:
۱جلسات پیاده‌روی را کوتاه‌تر کنید:
اگر برنامه ورزشی پیچیده‌ای دارید و نمی‌توانید در روز ۲۰ دقیقه ورش کنید پیاده‌روی را در جلسات کوتاه‌تری انجام دهید. برای مثال ۱۰ دقیقه بعد از غذا پیاده‌روی کنید و ۱۰ دقیقه دیگر در زمانی که فرصت دارید، قدم بزنید. این نوع ورزش نیز می‌تواند مفید باشد.
۲راه‌های طولانی‌تر را انتخاب کنید:
در پیاده‌روی‌های روزانه حتی برای انجام دادن کارهای عادی راه‌های طولانی‌تر را انتخاب کنید. برای مثال اگر می‌خواهید، خرید کنید مغازه دورتر را انتخاب کنید.
۳پیاده‌روی کنید و حرف بزنید:
هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید یا می‌خواهید با شخصی ملاقات داشته باشید و در حال حرکت پیاده روی کنید. به جای اینکه برای صحبت کردن دور میز بنشینید با هم پیاده‌روی و صحبت کنید.
۴برای خود همراه پیدا کنید:
بررسی‌ها نشان داده است که داشتن یک همراه در ورزش اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که زمان ورزش کردن طولانی‌تر شود. این کار پشتکار و ورزش را افزایش می‌دهد.
۵همیشه آماده باشید:
معمولا در طول روز اوقات فراغت پیدا می‌شود. با این حال افراد در این زمان آمادگی ورزش کردن را ندارند. در این زمان داشتن کفش مناسب می‌تواند به خود کمک کند. سعی کنید همیشه در محل کار خود و در خانه لباس و کفش مناسب داشته باشد تا در زمان فراغت پیاده‌روی کنید.

منبع: سلامت نیوز

با چند ترفند، در طول روز بیشتر پیاده روی کنید

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره با چند ترفند، در طول روز بیشتر پیاده روی کنید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] طلوع خورشید بیش از ۷۰ درصد مردم از بیماری zwnj های لثه رنج می …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سوز و سرما و دردهای مفاصل جانبازان در قاب خندوانه تصاویر

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا