با روش های مرتب‌سازی و حذف اپلیکیشن‌ها آشنا شوید

مطالب جدید

با روش های مرتب‌سازی و حذف اپلیکیشن‌ها آشنا شوید

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه با روش های مرتب‌سازی و حذف اپلیکیشن‌ها آشنا شوید را ببینید.

در این ترفند شما را با روش‌های مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها و حذف اپلیکیشن‌های دلخواه توسط تلفن همراه مجهز به سیستم‌عامل اندروید و ساعت هوشمندتان آشنا می‌کنیم:

مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها در سیستم‌عامل اندروید و ساعت هوشمند

محبوبیت گجت‌های پوشیدنی روز به روز بیشتر می‌شود و در این میان ساعت‌های هوشمند از جذابیت بیشتری نسبت به دیگر گجت‌ها برخوردار هستند. ساعت هوشمند گیر اس ۲ (Gear S2) یکی از این گجت‌های سرشناس است که ضمن داشتن امکانات فراوان، برخی محدودیت‌ها را نیز برای کاربران به همراه دارد. یکی از این محدودیت‌ها صفحه‌نمایش کوچک این ساعت است که دسترسی به اپلیکیشن‌های موجود در آن را در مواردی دشوار می‌کند.

چنانچه شما نیز یکی از این ساعت‌ها را در اختیار داشته باشید حتما می‌دانید فهرست اپلیکیشن‌ها در این ساعت با توجه به تاریخ نصب مرتب می‌شود و در این حالت چنانچه بخواهید به اپلیکیشنی دسترسی داشته باشید که مدت‌ها پیش آن را روی دستگاه نصب کرده‌اید، ‌باید صفحات مختلفی از فهرست اپلیکیشن‌ها را طی کنید تا به برنامه موردنظر دسترسی یابید. گاهی نیز ممکن است قصد داشته باشید اپلیکیشنی را از روی دستگاه حذف کنید تا دسترسی به گزینه‌های ضروری با سهولت و سرعت بیشتری امکان‌پذیر باشد.

در ادامه مطالب با جوانی ها همراه باشید .

روش اول: استفاده از اپلیکیشن واسط
۱ ـ مطمئن شوید تلفن همراه و ساعت هوشمند شما با یکدیگر جفت (Pair) شده‌اند.

۲ ـ اپلیکیشن Samsung Gear را از فهرست اپلیکیشن‌های دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید. (در صورتی‌که این اپلیکیشن را دانلود نکرده‌اید از لینک http://jjo.ir/UrVHTG نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنید.)

۳ ـ گزینه‌ Apps layout را فشار دهید.

۴ ـ در بالای صفحه مجموعه‌ای از دایره‌ها که هر کدام فهرستی از اپلیکیشن‌های ساعت هوشمندتان را در خود جای داده‌اند قابل مشاهده است و اولین دایره از سمت چپ نشان‌دهنده اولین صفحه از فهرست برنامه‌های شماست. در زیر این دایره‌ها نیز آیکون و اسم برنامه‌ها قابل مشاهده است که شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن هر کدام ترتیب نمایش آنها را تغییر دهید. به محض تغییر در ترتیب نمایش، دایره‌ دربردارنده‌ آیکون موردنظر نیز تغییر کرده و به این ترتیب می‌توانید اولین دایره که اولین صفحه را به‌نمایش درآورده است، با فهرست برنامه‌های دلخواه خود کامل کنید.

نکته: ذخیره تغییرات اعمال شده به‌طور خودکار صورت می‌گیرد و با بازگشت به صفحه قبل می‌توانید از این بخش خارج شوید.

۵ ـ چنانچه در مرحله‌ ۴ روی گزینه‌ Uninstall در بالا سمت راست صفحه فشار دهید، صفحه‌ حذف برنامه‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. برای حذف هر یک از برنامه‌های موجود در این صفحه کافی است روی آیکون تفریق در مقابل آن فشار داده و در پنجره‌ تایید عملیات حذف گزینه‌ OK را فشار دهید.

روش دوم: استفاده از ساعت هوشمند
۱ ـ کلید Home را فشار دهید تا صفحه اپلیکیشن‌ها نمایش داده شود.

۲ ـ مرکز صفحه را فشار داده و چند لحظه به همان حالت نگه دارید تا حالت ویرایش (Edit mode) فعال شود.

۳ ـ برای تغییر ترتیب نمایش اپلیکیشن‌ها از عملیات کشیدن و رها کردن کمک بگیرید و برای حذف هریک از اپلیکیشن‌های قابل حذف، روی آیکون تفریق که کنار آنها به‌نمایش درآمده است فشار دهید.

با روش های مرتب‌سازی و حذف اپلیکیشن‌ها آشنا شوید

لطفا نظر خود را درباره با روش های مرتب‌سازی و حذف اپلیکیشن‌ها آشنا شوید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا