بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس

مطالب جدید

بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس را ببینید.

بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس

بازیگری که تمام بدنش گریم شده است

 

طراح گريم فيلم سينمايي «مميرو» درباره سختي‌هاي گريم بازيگر نقش اياز در اين فيلم و سبکي که براي کارش استفاده کرده است، توضيح داد.پدرام زرگر طراح چهره پردازي فيلم «مميرو» به کارگرداني هادي محقق در گفتگويي درباره طراحي گريم اين اثر سينمايي گفت: هادي محقق کارگردان «مميرو» از دوستان قديمي من است ولي تا قبل از اين پروژه با او همکاري نداشتم.

 

وي ادامه داد: هادي محقق ۳ ماه قبل از نگارش فيلمنامه «مميرو» تماس گرفت و من بعد از مطالعه طرح فيلمنامه از سريال «کيميا» به کارگرداني جواد افشار که در آن زمان در آبادان در حال فيلمبرداري بود، جدا شده و به تهران بازگشتم تا در مورد اين طرح و فيلمنامه آن با کارگردان صحبت کنيم. نزديک به ۲ ماه درباره اين طرح صحبت کرديم و در نهايت به اين نتيحه رسيديم که مساله گريم را در فيلمنامه پيش‌بيني کنيم و به همين منظور به عنوان مشاور گريم در مراحل مختلف نگارش فيلمنامه حضور داشتم.

 

اين طراح و چهره پرداز توضيح داد: بعد از پايان فيلمنامه، با توجه به شخصيت اياز به عنوان نقش اول فيلم، نزديک به ۲ ماه از بازيگران مختلف تست گريم گرفتيم. اين شخصيت نيازمند گريم متفاوت در مراحل مختلفي بود که در کل داستان پشت سر مي‌گذارد که از آن جمله مي توان به اضمحلال يک فرد در مواجه با طبيعت و مقاومت در برابر طبيعت، مسابقه براي نبودن در جهان، تلاش براي مرگ و بعد اميدوار شدن به زندگي و تلاش براي زنده ماندن و در نهايت مرگ اشاره کرد، که البته هرکدام از اين مراحل نيازمند گريم هاي متفاوتي بود.

 بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس

زرگر بيان کرد: در اين فيلم شخصيت اياز به گونه اي تعريف مي‌شد که مجبور بوديم تمام بدن بازيگر نقش اياز را گريم کنيم به همين دليل از اندام بازيگر قالب گيري مي شد و آنچه را که مدنظر داشتيم دوباره مي ساختيم. در واقع بايد بگويم که بدن بازيگر نقش اياز از نوک پا تا فرق سر گريم مي شد و به همين دليل گريم او ۷ ساعت طول مي کشيد و يدالله شادماني بازيگر نقش اياز مجبور بود که شب تا صبح بيدار بماند تا ما بتوانيم او را گريم کنيم تا ۶:۳۰  دقيقه صبح براي فيلمبرداري آماده باشد. البته اين بازيگر تحمل و صبر بسياري داشت و توانست به ما کمک کند.

 

وي ادامه داد: با توجه به فضاي ناتوراليستي که در فيلم حاکم بود سعي کردم اين فضا را در گريم ها هم رعايت و سبک ناتوراليست را در سکانس هاي مختلف لحاظ کنم و فکر مي‌کنم گريم در اين فيلم داراي سبک خاص و متفاوتي شده است. البته در هنگام طراحي و اجراي اين گريم نمي دانستم تا چه اندازه موفق خواهيم بود اما باز هم ريسک کرديم تا سبک متفاوتي را براي گريم ارائه دهيم. خوشبختانه اين گريم مورد توجه جشنواره هاي بين المللي قرار گرفته است و نقد هاي خوبي در مورد آن نوشته شده است.

بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس

وي توضيح داد: يکي از بهترين گريم ها در اين فيلم سکانس زخم بستر بود که خوشبختانه توانستم از پس اين بخش نيز به خوبي برآيم. به جرات مي توانم بگويم که ساخت يک گريم سه بعدي با چنين حجمي در سينماي ايران براي اولين بار و در چنين فيلمي اتفاق داده است.

 

زرگر در پايان گفت: متاسفانه فيلمنامه هاي ما در سينماي ايران کمتر به مساله گريم توجه مي کنند و اکثر سينماگران از گريم مي ترسند و فکر مي کنند که ممکن است به فيلم صدمه بزند به همين دليل در فيلمنامه ها کمتر شخصيت هايي وجود دارد که بتوان روي آنها طراحي متفاوتي در زمينه گريم انجام داد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

چهره های اصلی بازیگران معمای شاه قبل و بعد گریم

 

گریم زنانه خیلی خنده دار سه بازیگر مرد ایرانی

 

گریم های فوق العاده طبیعی و سخت بازیگران فیلم محمد رسول الله

 

گریم جالب بازیگران در فیلم سه بیگانه + عکس

 

۱۱ گریم سنگین و عجیب بازیگران سینمای ایران +تصاویر

 

 

 

 

بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس

لطفا نظر خود را درباره بازیگری که تمام بدنش گریم شده است + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا