اولین گوگل فارسی ایران با دامنه فارسی

مطالب جدید

اولین گوگل فارسی ایران با دامنه فارسی

اولین گوگل فارسی ایران با دامنه فارسی

net.گوگل

آیا تا به حال اسم کوچک گوگل فارسی، اولین و بزرگترین آگهی نامه فارسی را شنیده اید؟

آیا تا به حال اسم کوچک گوگل فارسی، اولین و بزرگترین آگهی نامه فارسی را شنیده اید؟

آیا با گوگل فارسی آشنایی دارید؟ آیا میدانید سایت گوگل فارسی اولین آگهی نامه فارسی با دامنه فارسی میباشد؟

از سالیان دور نیاز به یک سایت آگهی فارسی با دامنه فارسی، ما را بر آن داشت تا سایت گوگل فارسی را راه اندازی نماییم و شما عزیزان در محیطی امن و فارسی بتوانید آگهی های خود را برای بازدید دیگر هموطنان به نمایش گذاشته و یکدیگر را از کسب و کار خود مطلع سازید.

شما عزیزان میتوانید با ایجاد یک حساب کاربری در سایت و ثبت اسم کوچک، آگهی مورد نظر خود را در مورد کسب و کارتان ارسال نموده و با وارد کردن مشخصات کامل دیگران را بیشتر با حرفه خود آشنا نمایید.

یکی از مزایای سایت گوگل فارسی (net.گوگل) ایجاد بستری مناسب هم برای کسب و کار و هم برای مخاطبین عام میباشد. در گوگل فارسی میتوانید هم شغل خود اعم از فروشگاه، مغازه، شرکت و یا …. ثبت نموده و یا اگر اجناس نو و یا دست دومی دارید در معرض دید کاربران قرار دهید.

سایت گوگل فارسی ، بعنوان اولین گوگل فارسی آماده ثبت آگهی ، آگهی رایگان ، نیازمندیها ، مشاغل و درج هرگونه تبلیغات اینترنتی میباشد. شما عزیزان میتوانید در هر حرفه و شغلی که فعالیت دارید آگهی ارسال نمایید.

در مورد اطلاعات کامل در مورد نحوه ثبت آگهی میتوانید به قسمت قوانین و شرایط ثبت آگهی مراجعه نمایید.

تیم سایت آگهی گوگل فارسی همواره میکوشد تا رضایت شما آگهی دهندگان محترم را فراهم نماید، از این رو خواهشمند است کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ایمیل سایت گول فارسی به آدرس:  farsinet94@gmail.com  ارسال نمایید.

در پایان مدیریت و کلیه پرسنل سایت گوگل فارسی از شما هموطنان عزیز که ما را مورد لطف خود قرار داده و با ارسال آگهی افتخار همکاری داشته ایم، سپاسگزاری می نماید.

نحوه ارسال آگهی و ثبت اسم کوچک:

شما کاربران گرامی میتوانید در صفحه اصلی سایت گوگل فارسی با کلیک بر روی ارسال آگهی یا ثبت اسم کوچک وارد اولین مرحله ثبت اسم کوچک شده و با ایجاد یک حساب کاربری آگهی مورد نظر خود را ثبت نمایید.

توجه داشته باشید با گذاشتن برچسب داخل آگهی در جستجوگر گوگل بهتر دیده میشوید. در ضمن برچسبها را با گاما (ویرگول خارجی) و بدون فاصله جدا نمایید. مانند: زمین,فروش زمین,زمین تجاری

*** بروز رسانی آگهی ***

طبیعتا با ارسال آگهی های دیگر بعد از آگهی شما، آگهی های ارسالی شما در رتبه پایین تر قرار خواهد گرفت، با کلیک بر روی افزونه نردبان در صفحه من میتوانید آگهی خود را مجددا به ابتدای صفحه آگهی ها و یا قسمت آگهی های مربوطه ارسال نمایید و یا با ویژه کردن، آگهی خود را بمدت یکماه در قسمت فوری قرار دهید.

در ضمن بخاطر داشته باشید آگهی هایی که ضد اخلاقی بوده و شئونات و قوانین کشور ایران را رعایت ننمایند تایید نخواهند شد.

آدرس سایت:   net.گوگل

The post اولین گوگل فارسی ایران با دامنه فارسی appeared first on آلامتو.

اولین گوگل فارسی ایران با دامنه فارسی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا