اولویت شما برای زایمان کدام است؟

مطالب تفریحی

اولویت شما برای زایمان کدام است؟

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اولویت شما برای زایمان کدام است؟ را ببینید.

سایت نی نی بان یک نظرسنجی با عنوان «اولویت شما برای زایمان کدام است؟» ترتیب داد.

سایت نی نی‌ بان یک نظرسنجی با عنوان «اولویت شما برای زایمان کدام است؟» ترتیب داد که در آن مخاطبان طبق نظرات شخصی خود به گزینه‌های «سزارین» و «طبیعی» رای دادند.

طبق آخرین آمار گرفته شده، ۵۴% افراد به گزینه «طبیعی» و ۴۶% مخاطبین به گزینه «سزارین» رای داده‌اند. با توجه به نتایج نظرسنجی، اکثریت جامعه نظرسنجی زایمان طبیعی را در اولویت دارند.

اولویت شما برای زایمان کدام است؟

در دوران بارداری تغییرات زیادی در روند زندگی مادر ایجاد می شود . مرسوم است که در طول این بازه مادر از مواد غذایی طبیعی استفاده کند، داروهای گیاهی را جایگزین انواع شمیایی خود کند و تقریباً همه چیز را به صورت طبیعی مصرف کند. زمانیکه نوبت به زایمان می رسد، اکثر خانم ها به این موضوع فکر می کنند که آیا زایمان طبیعی می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد یا خیر؟

از مزایای زایمان طبیعی باید به این موضوع اشاره داشت که گذشته از بیهوشی، جراحی و مشکلات عدیده دیگری وجود دارد که ممکن است سایر شیوه های زایمان به همراه داشته باشند.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.  

اولویت شما برای زایمان کدام است؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره اولویت شما برای زایمان کدام است؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا