اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

مطالب جدید

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس را ببینید.

عکس و ماجرای اعدام عجیب و وحشتناک دو نوعروس داعشی ….

 

روزنامه های اتریش اعلام کردند عناصر گروه تروریستی داعش در استان رقه سوریه، یکی از جوان ترین زنانی را که سال گذشته به این گروه پیوسته بود، پس از تلاش برای فرار، به شیوه ای عجیب و نادر اعدام کردند.

 

طبق گزارشها، یکی از دو زن جوانی كه سال گذشته از اتریش فرار کرد تا به داعش بپیوندد، پس از تلاش برای گریختن از دست این گروه تروریستی در استان رقه سوریه، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جان باخت.

 

“سامرا کیزونوویچ” که هنگام کشته شدن ۱۸ ساله داشت و “سابینا سلموویچ،” دوست وی که دو سال از او کوچکتر بود، دو دختری بودند که در آوریل (فروردین) سال گذشته به صفوف  داعش ملحق شدند. آنها پس از مخفی شدن از دست خانواده هایشان که از بوسنی به وین، پایتخت اتریش مهاجرت کرده بودند، به این گروه تروریستی پیوستند. این دو دختر پیش از مخفی شدن، به مسجدی در وین می رفتند و در آنجا فريب عناصر افراطی را خوردند. این دو پس از آن در نامه ای مشترک به نزدیکانشان گفتند:

 

 “ما در صراط مستقیم هستیم. ما برای اسلام به سوریه سفر کردیم و جستجو برای یافتن ما فایده ای ندارد. ما در راه خدا می جنگیم تا کشته شویم. شما را در بهشت خواهیم دید.”

 

 

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

سامرا کیزونوویچ ۱۸ ساله

 

 

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

سابینا سلموویچ

پس از این اتفاق، تصاویری از این دو در شبکه های اجتماعی منتشر شد که آنها را مسلسل به دست و در کنار عناصر داعش نشان می داد.

 

 

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

نخستین تصاویر محجبه منتشر شده از این دو نوعروس داعشی

 

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

 

 

تصویر سمت چپ: سابینا در کنار گروه تروریستی داعش

 

همچنین این دو نفر پس از ملحق شدن به داعش، با عناصر این گروه تروریستی داعش ازدواج کردند. در سپتامبر سال گذشته ( شهریور) خبرهایی از کشته شدن “سابینا سلموویچ،” منتشر شد. “یوهانا میکل لایتنر،” وزیر کشور اتریش آن زمان بدون اعلام اسم وی گفت این فرد خودش را کشته است. دسامبر سال گذشته ( آذرماه) یکی از وکلایی که در شورای امنیت در نیویورک مشغول کار بود، اعلام کرد “سابینا” در درگیری های سوریه کشته شده است. وی همچنین اعلام کرد “سامرا کیزونویچ،” زنی که با ضرب و شتم اعدام شد، مخفی شده است.

 

 

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

سابینا سلموویچ

روزنامه اتریشی  “Österreich” که خبر کشته شدن “سامرا” را منتشر کرد، توضیح نداده است وی چه زمانی کشته شده و به چه صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

 

 

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

در سالهای اخیر،  بسیاری از جوانان و دختران اتریشی به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته اند.

 

 

اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس

لطفا نظر خود را درباره اعدام وحشتناک دو عروس زیبا + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا