اشخاص دیابتی و پزشک مجازی

اخبار

اشخاص دیابتی و پزشک مجازی

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اشخاص دیابتی و پزشک مجازی را ببینید.

diabet and doctor

شرکت نووو نوردیسک که یک شرکت داروسازی بسیار بزرگی  در زمینه  دیابت است با همکاری شرکت IBMیک پزشک مجازی را برای افراد دیابتی ایجاد کردند.

این پزشک مجازی یک ابر رایانه است که به اسم کوچک  Watson Healthشناخته می شود و با استفاده از طیف گسترده ای از اطلاعات بهداشتی، توصیه های درمانی دقیقی مانند محاسبه ی دوز انسولین مورد نیاز را به افراد مبتلا به دیابت ارائه می دهد.

پلت فرم اصلی به اسم کوچک Watsonنامگذاری شد. این پلت فرم توانایی پردازش وتجزیه وتحلیل اطلاعات بسیار زیاد و شناسایی الگوهای درون آنها را داشت. شرکت IBMاین پزشک مجازی را در ابتدای سال  ۲۰۱۵ راه اندازی کرد. آنها پیش بینی  کردند این پزشک مجازی  میتواند کاربرد گسترده ای  در برنامه های بهداشتی و درمانی داشته باشد.

Watson Healthهم اکنون برای درمان سرطان و به عنوان مربی برای افرادی که تحت عمل جراحی جایگزینی زانو  قرار گرفته اند، مورد استفاده  قرارمی گیرد.

 Watson Healthمی تواند سوالات بسیار پیچیده را درک کند و به آنها بر اساس شواهد پاسخ هایی ارائه  دهد.

معاون اجرایی شرکت Novoمی گوید: کار با شرکای بلند پروازی مانند IBMبه ما در کشف فرصت های ارائه شده توسط  سیستم مراقبت های بهداشتی که رو به روز بیشتر دیجیتالی می شوند کمک  کرده است هدف ما استفاده از توانایی این شرکت برای بهبود زندگی بیماران مبتلا به دیابت از طریق آسانتر و موثرتر نمودن مدیریت این بیماری است.

آیا Watson Healthمی تواند مانند یک  پزشک عمل کند؟ به گفته ی Riisمعاون اجرایی شرکت Novoاین پزشک مجازی از بسیاری جهات می تواند بهتر از پزشک واقعی عمل کند در مورد مسائل  متداولی مانند تعیین  دوز دارو  و بررسی ارتباط میزان مصرف مواد غذایی، ورزش و انسولین با استفاده از یک منبع بسیار گسترده تر از اطلاعات، می تواند توصیه های بهتری ارائه دهد، این چیزی است که کامیپوترها معمولاً درانجام آن بخوبی عمل می کنند.

Riisمی گوید: نه تنها کامیپوتر میتواند بر اساس خوانشهای فوق العاده دقیق از حجم انبوهی از اطلاعات – فراتر از توانایی مغز انسان – توصیه هایی را تدوین و ارائه  دهد بلکه می توان از آن برای افزایش   و پیشبرد تحقیقات استفاده کرد. آزمایش اثر بخشی درمانهای توصیه شده توسط این پزشک مجازی می تواند به ما در مورد اینکه چه کسانی از این توصیه ها سود می برند و چرا  این توصیه ها برای عده ای مفید است، کمک کند. این پزشک مجازی متغیرهای مداخله گر را از آمار درمان  دیابت استخراج می کند.

این همکاری یا حداقل مفاهیم پشت آن می تواند ایده ی درمان و مراقبتهای شخصی  را دچار تحول کند. بیماریهای پیچیده مانند دیابت نیاز به درمانهایی دارد که با ترجیحات و  شرایط  هر بیمار در ارتباط است. با دسترسی و درک میلیون ها داده ، Watson Healthبیشتر قادر به ارائه مراقبتهای شخصی نسبت به هر پزشک یا هر برنامه ی  نرم افزاری دیگر است.

 به گفته ی مدیر پروژه Watson Healthدرشرکت  IBM: ما از همکاری با شرکت Novoبسیار خرسندیم این شرکت به عنوان رهبر جهانی دیابت به کمپانی IBMبرای ابداع راه حل های الکترونیکی  جدید  برای سلامت  افراد کمک کرده است.

 دسترسی به پردازش شناختی برای کمک به ابداع درمانهای فردی چیزی است که Watson Healthآنرا امکان پذیر کرده است.

منبع : diabetestma.org

اشخاص دیابتی و پزشک مجازی

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره اشخاص دیابتی و پزشک مجازی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام مهندس برق صنعتی از توکیو تا سیدنی

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ایا تلگرام توسط جوان خراسانی هک شد اظهار نظر انریکه درباره مسی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا