از کجا باید سیسمونی بخرم؟

سلامت

از کجا باید سیسمونی بخرم؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه از کجا باید سیسمونی بخرم؟ را ببینید.

بسیاری از مادران برای خرید سیسمونی و لباس نوزاد معمولا خرید از دایه بازار را پیشنهاد می‌کنند. این پیشنهاد به علت جنس لطیف و مقاوم، تنوع در طرح و رنگ و… لباس‌های ارائه شده توسط این مجموعه است که البته قیمت بسیار مناسبی هم دارد. با توجه به اینکه لباس نوزاد خیلی شسته می‌شود و بی کیفیت بودن پارچه باعث خرابی زودرس آن می‌شود و همچنین تماس مستقیم آن با پوست نوزاد مهم است، پیشنهاد می‌کنیم دایه بازار را جدی بگیرید.
دایه بازار نکات مهمی را برای خرید سیسمونی به شما پیشنهاد دارد که خودش در تهیه بسته‌های سیسمونی آنها را مدنظر قرار داده است:

 

از کجا باید سیسمونی بخرم؟

 

چه رنگی بخریم؟
برای نوزاد لباس سفید در اولویت است و بعد از آن می‌توانید سراغ رنگ‌های روشن از جمله سبز، لیمویی، زرد، صروتی و آبی و… بروید. برای تماشا مدل‌های دایه بازار کلیک کنید.

معضل دگمه‌ها
وقتی می‌خواهید لباس نوزادی بخرید خوب به دکمه‌هایش دقت کنید و حتی اگر لازم است یک بار آنها را باز و بسته کنید تا ببینید خوب و راحت باز و بسته می‌شوند یا نه. اهمیت این توصیه را زمانی متوجه می‌شوید که مجبورید برای هر بار تعویض کودک در روز چندین بار این دکمه‌ها را باز و بسته کنید. حواستان به مدل دکمه‌ها هم باشد که باعث آزار بدن نوزاد نشود. علاوه بر این اگر تعداد دگمه‌های لباس نوزاد زیاد است، بهتر است اصلا سراغش نروید. ما در محصولات دایه بازار این نکته مهم را خیلی مدنظر داشته‌ایم.

تنگ نخرید
اولا بچه‌ها به سرعت بزرگ می‌شوند و لباسی که در حال حاضر مدل تنگی دارد، یک ماه بعد احتمالا اصلا قابل استفاده نخواهد بود. در ضمن لباس تنگ باعث می‌شود نوزاد به خصوص رد نواحی ران عرق کند و عرق سوز شود. در هنگان خرید به عرض لباس دقت کنید و مدلی را انتخاب کنید که یا کش بیاید یا از عرض آزاد باشد تا وقتی لباس را به نوزاد می‌پوشانید آرنج و دست‌هایش اذیت نشود. در پیشنهادهای دایه بازار این نکته مهم درنظر گرفته شده است.

 

از کجا باید سیسمونی بخرم؟

 

باز و بسته شدن راحت حرف اول را می‌زند
وقتی می‌خواهید برای نوزاد لباس بخرید به این نکته توجه کنید که حداقل ده بار در روز باید این لباس را باز کرده، کودک را عوض کنید و دوباره لباس را به او بپوشانید. پس لباس‌هایی که از روی پوشک باز شده و راحت تن بچه می‌روند در اولویتند.

الیاف مصنوعی ممنوع
الیافی که لباس نوزاد از آن درست شده باید پنبه‌ای و نرم باشد و به خصوص دور مچ دست و پایش کشباف سفت نداشته باشد که روی بدن نوازد فشار ایجاد کند و جا بیندازد. موقع خرید نگاهی هم به درز لباس بیندازید و دستی رویش بکشید. اگر دست شما را آزار داد، قطعا برای پوست لطیف نوزاد مناسب نیست. دایه بازار به این نکته مهم در ارائه محصولاتش توجه ویژه کرده است.

زیرپوش زیردکمه دار واجب است
زیرپوش چه از نوع رکابی و چه آسیت دار باید زیردکمه دار هم باشد وگرنه به راحتی از پهلوهای نوزاد کنار می‌رود و او را در معرض خطر سرماخوردگی و… قرار می‌دهد.

کلاه‌های نوزادی؛ لازم برای همه فصول
چه در تابستان به دنیا بیاید در چه زمستان، نیاز به کلاه دارد. برای تابستان کلاه نخری بخرید و برای زمستان کلا‌های کمی ضخیم تر. البته کلاه‌های تابستانی بهتر است کمی لبه هم داشته باشند تا صورت کودک آفتاب نخورد. در ضمن چه کلاه تابستانی باشد و چه زمستانی باید روی گوش‌های کودک را بگیرد.
فرقی نمی‌کند فرزندتان زمستان به دنیا بیاید یا تابستان. در هر دوی این فصل‌ها او به کلاه نیاز دارد. جالب است بدانید که بیشتر حرارت بدن نوزادان از طریق سرشان از دست می‌رود. برای همین در فصول سرد سال سراغ کلاه‌هایی ضخیم بروید.
با بهترین قیمت‌ها سیسمونی خود را از دایه بازار بخرید. مقایسه قیمت یادتان نرود! ما ضمانت می‌دهیم بهترین قیمت در انتظار شماست.

داشتن زندگی موفق، با اپلیکیشن تلیارجهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.
https://www.daayebazaar.com
داشتن زندگی موفق، با اپلیکیشن تلیار
در تلگرام به ما بپیوندید
DaayeBazaar@

داشتن زندگی موفق، با اپلیکیشن تلیار
ما را در پیج اینستاگرام دنبال کنید
daaye.bazaar@


داشتن زندگی موفق، با اپلیکیشن تلیار
تلفن تماس
۰۲۱-۵۵۸۸۰۶۷۷

از کجا باید سیسمونی بخرم؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره از کجا باید سیسمونی بخرم؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا