از مسئولیت جدید جان کری تا دلارهای نفتی عربستان سد راه اکران فیلم محمد(ص)

از مسئولیت جدید جان کری تا دلارهای نفتی عربستان سد راه اکران فیلم محمد(ص)

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه از مسئولیت جدید جان کری تا دلارهای نفتی عربستان سد راه اکران فیلم محمد(ص) را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از مسئولیت جدید جان کری تا دلارهای نفتی عربستان سد راه اکران فیلم محمد(ص)

کری، مسئول پروژه شد/تخریب قبور شیعیان در نیجریه/ ۹دی نماد وحدت/ دلارهای نفتی عربستان سد راه اکران فیلم محمد (ص)/ پیچ اینستاگرام ندارم/ به بهانه یک کتاب !/ دیه و حبس و دستگیری مدیر ربات مستهجن از جمله عناوین در حاشیه خبر ۲۰ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخش های خبر ۲۰ شبکه خبر است. کری، مسئول پروژه شد
به تازگی کنگره آمریکا بودجه ویژه ای برای براندازی نرم در ایران اختصاص داده است. میزان مبلغی که برای این طرح درنظر گرفته شده هنوز رسانه ای نشده است و ظاهراً محرمانه است. جان کری  وزیر امور خارجه آمریکا، مسئول اجرای این پروژه شده است.

تخریب قبور شیعیان در نیجریه
امروزتصاویری از تخریب کامل قبور شیعیان نیجریه و همچنین تخریب حسینیه بقیه ا… منتشر شد. نیروهای مزدور وابسته به فرماندار منظقه کادونا، این قبرستان رو که دارالرحمه اسم کوچک داشته و در منطقه دمبو در منظقه زاریا قرار دارد، به این وضع درآورده اند. ارتش نیجریه مدتی است شمشیر اقدامات ضد شیعیان را از رو بسته و چند هفته پیش هم علاوه بر حمله و دستگیری شیخ زکزاکی، صدها تن از شیعیان نیجریه رو به شهادت رساند.

 ۹ دی نماد وحدت
قالیباف، شهردار تهران روز مهم و تاریخ ساز ۹ دی را اینگونه توصیف می کند: روزی که جامعه به یک سمت دعوت شد و این روز نماد وحدت شده است. قالیباف تاکید کرد: در آن زمان، برخی سیاسیون  با شعار، حرف و بیانشان، اساس نظام را زیر سوال بردند و محرز شد که موضوع آنها انتخابات و اختلاف یک جریان با جریان دیگر نیست.

دلارهای  نفتی عربستان سد راه اکران فیلم محمد (ص)
کارگردان فیلم محمد رسول‌الله از کارشکنی سعودی ها در اکران بین‌المللی این فیلم انتقاد کرده است. مجیدی می گوید: عربستان سعودی با پول‌های نفتی اش، راه اکران این فیلم را در کشورهای عربی بسته است. مجیدی گفت: این کارشکنی در حالی است که دنیای غرب هم نمی‌خواهد تجلی پیامبر اسلام (ص) برای همه هویدا شود.

پیچ اینستاگرام ندارم
مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون گفته است: هیچ صفحه‌ای در پیچ اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی ندارد و نقل قولش درباره یک فیلم توقیف شده، صحت ندارد. این چندمین بازیگری است که برای او صفحه جعلی در فضای مجازی می سازند و مجبور می شود حضور داشتن در فضای مجازی را تکذیب کند.

به بهانه یک کتاب !
یک حاشیه جدید در وزارت ارشاد. یک خبرگزاری وابسته به وزارت ارشاد، کتابی از یک محکوم امنیتی را غیرمستقیم تبلیغ کرد. در این خبرگزاری، به بهانه روز تولد این محکوم امنیتی، از این کتاب تعریف شده است. این مجرم امنیتی که به خارج از کشور فرار کرده، سال ۸۵ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دستگیر و محاکمه شد.

دیه و حبس
سایت ها امروز تصویری از حکم خاطیان ماجرای کشیدن بخیه یک کودک در بیمارستانی در خمینی‌منظقه منتشر کردند و نوشتند: این حکم صادر شده، ولی هنوز قطعی نشده است.در این حکم، محکومان ماجرای بخیه پسر بچه خمینی‌منظقه به اسم کوچک صدرا، به پرداخت دیه، حبس تعزیری و انفصال از خدمت محکوم شده‌اند.

دستگیری مدیر ربات مستهجن
عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در تلگرام، دستگیر شد. فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: این فرد که با راه اندازی یک ربات در تلگرام، تصاویر مستهجن را در تلگرام پخش میکرد، با اقدامات تخصصی پلیس فتا، شناسایی و در ساوه دستگیر شده است.  
دانلود

لینک را کپی کنید

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ – ۲۱:۳۰

از مسئولیت جدید جان کری تا دلارهای نفتی عربستان سد راه اکران فیلم محمد(ص)

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا