اردبیل؛ مسمومیت ۵۷ نفر بر اثر مشروبات الکلی

اردبیل؛ مسمومیت ۵۷ نفر بر اثر مشروبات الکلی

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اردبیل؛ مسمومیت ۵۷ نفر بر اثر مشروبات الکلی را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه سرگرمی آفتاب: اردبیل؛ مسمومیت ۵۷ نفر بر اثر مشروبات الکلی
به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، تلفات فوتی این واقعه به سه نفر رسیده که یک مورد آن مشکوک بوده و در دست بررسی است.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل آخرین آمار مسمومیت با مشروبات الکلی دست ساز را در مشگین‌شهرستان ۵۷ نفر اعلام کرد.

مجید غریبانی با اشاره به آخرین وضعیت مسمومیت مشروبات الکلی در شهرستان مشگین شهرستان افزود: طبق آخرین بررسی ها امروز صبح تعداد افرادی که با مسمومیت الکلی به بیمارستاهای استان مراجعه کردند به ۵۷ نفر رسیده است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، تلفات فوتی این واقعه به سه نفر رسیده که یک مورد آن مشکوک بوده و در دست بررسی است.

دکتر غریبانی ادامه داد: این تعداد در چند روز گذشته به بیمارستان‌های اردبیل و مشگین‌شهرستان و یک نفر به بیمارستان بیله‌سوار مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۱ نفر به وسیله دو دستگاه اتوبوس آمبولانس از مشگین‌شهرستان اعزام و از این تعداد اعزامی ۱۴ نفر در دو بیمارستان بوعلی و امام خمینی(ره) اردبیل دیالیز قرار گرفتند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، تمامی عوامل و امکانات اورژانس استان هم اکنون در حال امداد و رسیدگی به مصدومان حادثه هستند و هر گونه آمار و اطلاعات مربوط به این موضوع تنها از طریق مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: ایسنا

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ – ۱۳:۱۷

اردبیل؛ مسمومیت ۵۷ نفر بر اثر مشروبات الکلی

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا