ارتباط سایز آلت تناسلی با رضایت جنسی

مطالب تفریحی

ارتباط سایز آلت تناسلی با رضایت جنسی

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ارتباط سایز آلت تناسلی با رضایت جنسی را ببینید.

خیلی از آقایون اشتباهاً تصور می کنند که فقط مردهایی که آلت جنسی بزرگی دارند می توانند همسرشان را به خوبی ارضاء کنند.

خیلی از آقایون اشتباهاً تصور می کنند که فقط مردهایی که آلت جنسی بزرگی دارند می توانند همسرشان را به خوبی ارضاء کنند. تصور غلط آنها این است که خانمها فقط دنبال مردهایی هستند که آلت جنسی بزرگی دارند و اهمیتی برای بقیه مردها قائل نیستند.

این مردها، با چنین تصوراتی، احساس حقارت می کنند و اعتماد به نفسشان را از دست می دهند و فکر می کنند که نمی توانند هیچ زنی را از نظر جنسی ارضاء کنند.

ارتباط سایز آلت تناسلی با رضایت جنسی

این عقاید و تصورات نادرست به احتمال زیاد از تماشا عکس ها و فیلم هایی است که این مردها می بینند که همه نشان می دهند که مردهایی که آلت جنسی بزرگی دارند بیشتر تحت توجه زنها هستند.

اما این مسئله به هیچ وجه حقیقت ندارد.

مهم نیست که آلت جنسی شما چه اندازه ای باشد، شما می توانید از نظر جنسی همسرتان را ارضاء کنید. به تنها چیزی که نیاز دارید این است که طرف مقابل را خوب بشناسید و بدانید که برای ارضاء کردن و لذت دادن به او چطور باید از آلت جنسیتان استفاده کنید.

باید روی اعضاء و دستگاه تناسلی زن شناخت خوبی داشته باشید و بدانید که کدام نقاط را باید لمس کنید. نقاطی در دستگاه تناسلی زن وجود دارد که با لمس کردن آنها می توانید بیشترین لذت را به او بدهید.

همسرتان خودش می تواند این نقاط را به شما نشان دهد و شما را در این زمینه راهنمایی کند. با دانستن آن نقاط حساس، آنوقت می دانید که از آلت جنسیتان روی چه نقاطی استفاده کنید.

حین رابطه جنسی، باید سعی کنید عمل جنسی را با حرکات یکنواخت دنبال نکنید، بلکه آلت جنسیتان را روی نقاط مختلف دستگاه تناسلی او تماس دهید. با این کار خواهید دید که وقتی آلت جنسیتان به بعضی نقاط بدنش برخورد می کند، چطور از اوج لذت فریاد می کشد.

همین نقاط است که باید بارها و بارها آلت تناسلیتان را به آن تماس دهید.

آنوقت متوجه می شوید که چندین و چند ارگاسم در او ایجاد می کنید و همین باعث می شود که او باوجود کوچک بودن آلت جنسی شما، بیشتری لذت را از سکس با شما ببرد.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

ارتباط سایز آلت تناسلی با رضایت جنسی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره ارتباط سایز آلت تناسلی با رضایت جنسی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا