ادعای یک چهره سرشناس فضای مجازی درباره آخرین یافته سازمان جهانی بهداشت/آیا ویروس کرونا واقعا ۸ ساعت در هوا باقی می ماند؟

مطالب جدید



پورتال یک:صبح امروز یکی از سلبریتی های سرشناس در فضای مجازی با انتشار متنی از سوی سازمان جهانی بهداشت ادعا کرده بود سازمان جهانی بهداشت انتقال کرونا از طریق هوا را تایید کرد البته در فضاهای سرپوشیده!این نوشته موجی از نگرانی ها را به دنبال داشت که با توجه به عدم توزیع ماسک در داروخانه ها مردم با مشکل جدی مواجه خواهند شد اما سخنگوی وزارت بهداشت این ادعاها را رد کرد.

دکتر کیانوش جهانپور در نشست تفریحی آنلاین در پاسخ به خبرنگار پورتال یک درباره خبر منتشر شده از سوی یکی از سلبریتی ها مبنی بر اینکه سازمان جهانی بهداشت به تازگی اعلام کرده ویروس کرونا در هوا به مدت ۸ ساعت بسته به دما و رطوبت زنده می ماند لذا استفاده از ماسک ضروری است با تکذیب این خبر گفت:« جمعیت عادی افرادی که در معرض خطر نیستند نیازی به استفاده از ماسک ندارند. موضوع ضدعفونی سطوح در دستور کار است. موراد و اطلاعات ما غیرقطعی هستند و بعضا ممکن است متناقض است. مهمترین اقدام برای گروه های عادی جامعه شستن دست ها است چیزی که ساده انگاری می شوند.»

وی تاکید کرد:« هنوز هیچ روش و راه جایگزینی برای کنترل این بیماری جز شستن دست ها وجود ندارد بقیه اقدامات غیرقطعی است ولی شستن دست ها از همه بیشتر تاکید می شود. البته کسانی که بیمار مبتلا به کرونا دارند و کسانی که به آی سی یو ها مشغول به کار هستند توصیه به استفاده از ماسک های استاندارد می شود و باید بالاترین سطح حفاظت و ایمنی را در بخش مراقبت های ویژه داشته باشیم.اما به افراد عادی جامعه توصیه به استفاده از ماسک نمی شود.»

لازم به ذکر است صبح امروز یکی از سلبریتی های سرشناس در فضای مجازی با انتشار متنی از سوی سازمان جهانی بهداشت ادعا کرده بود سازمان جهانی بهداشت انتقال کرونا از طریق هوا را تایید کرد البته در فضاهای سرپوشیده! نتایج آخرین تحقیقات سازمان بهداشت جهانی تایید کرده است که کرونا از طریق هوا منتقل می شود و بستگی به دما و رطوبت هوای هر منطقه ۸ ساعت در هوا و در فضاهایی که افراد مبتلا سرفه یا عطسه کرده اند باقی می ماند.بر این اساس پزشکان متخصص تاکید می کنند به هیچ عنوان بدون ماسک نباید از منزل خارج شد بخصوص در فضاهای سرپوشیده.

این نوشته موجی از نگرانی ها را به دنبال داشت که با توجه به عدم توزیع ماسک در داروخانه ها مردم با مشکل جدی مواجه خواهند شد اما سخنگوی وزارت بهداشت این ادعاها را رد کرد. لازم به ذکر است که این نوشته اندکی بعد از انتشار از صفحه این سلبریتی حذف شد.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا