اجلاس مدیران حوزه علمیه خواهران کشور فردا برگزار می‌شود

مطالب جدید

اجلاس مدیران حوزه علمیه خواهران کشور فردا برگزار می‌شود

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اجلاس مدیران حوزه علمیه خواهران کشور فردا برگزار می‌شود را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اجلاس مدیران حوزه علمیه خواهران کشور فردا برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمیان گفت: این اجلاس با حضور ۴۲۰ مدیر حوزه علمیه خواهران و با شعار «تربیت، تبلیغ و رسالت حوزه» برپا می‌شود.


حجت‌الاسلام و المسلمین رسول ابراهیمیان، معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور از هفتم تا نهم آذر سال جاری در اردوگاه یاوران مهدی(عج) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران تصریح کرد: این اجلاس با حضور ۴۲۰ مدیر مدارس و حوزه های علمیه خواهران و مسئولان کشوری با سخنرانی آیت ‌لله سبحانی افتتاح می‌شود.

وی بستر‌سازی مستمر، هدفمند و تحکیم ارتباط بین مدیران و مسئولین مرکز، انتقال آخرین تغییرات و خط‌ مشی‌های ستاد به مدیران را از جمله محورهای اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران برشمرد و افزود: هماهنگی و تجمیع آراء و افکار در ارتباط با اداره مدارس علمیه و تربیت طلبه و همچنین دستیابی به راه‌کار‌های علمی جهت رفع معضلات و مشکلات پیش روی مدارس علمیه خواهران از دیگر اهداف این اجلاس است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمیان با اشاره به شعار و موضوع محوری دوازدهمین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور گفت: هر سال یک عنوان برای فعالیت‌های اجلاس انتخاب می‌شود که عنوان امسال «تربیت، تبلیغ و رسالت حوزه» است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در قالب ۹ کمیسیون تخصصی به بررسی موضوعاتی از جمله تبلیغ مجازی، مدیریت تبلیغ و نقش آموزش و پژوهش در تربیت خواهد پرداخت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

ورود بزرگترین پرچم عزاداری جهان به حرم مطهر حسینی + تصاویر
وقف به کمک حل مشکلات محیط زیستی بیاید
بیش از ۹ هزار موقوفه جدید در پنج سال اخیر به ثبت رسیده است
تلاوت زیبای قرآن با نوای مقام معظم رهبری + صوت
سیلی محکم ابلیس به فرعون!
پیش از خود من قلبم به حرم رسیده…/ صوت میثم مطیعی
پیاده روی اربعین از چه زمانی مرسوم شد؟
فراخوان دومين جايزه جهاني اربعين اعلام شد

۰۶ آذر ۱۳۹۴ – ۰۶:۳۴

اجلاس مدیران حوزه علمیه خواهران کشور فردا برگزار می‌شود

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا