آیا نوشیدن شیر قبل از خواب باعث افزایش وزن می شود؟

مطالب جدید



پورتال یک: برخی مطالعات مصرف میان وعده دیر هنگام را با افزایش وزن پیوند داده اند. از سوی دیگر، برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف متعادل میان وعده هنگام خواب برخی فواید سلامت را ارائه می کند.

به گزارش پورتال یک، پیامدهای سلامت غذا نوش جان کردن پیش از خواب یک موضوع پیچیده با شواهد مختلط است.

نوشیدن یک لیوان شیر پیش از خواب بعید است که موجب تغییراتی بزرگ در وزن شما شود، مشروط بر این که به طور مرتب موجب افزایش زیاد در کالری دریافتی روزانه شما نشود.

برخی مطالعات مصرف میان وعده دیر هنگام را با افزایش وزن پیوند داده اند. از سوی دیگر، برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف متعادل میان وعده هنگام خواب برخی فواید سلامت را ارائه می کند.

اگرچه شواهد کافی برای ایجاد یک مکانیسم علت و معلول مشخص وجود ندارد، ارتباط بین زمان وعده غذایی یا در این مورد، زمان مصرف شیر و مدیریت وزن ممکن است در وهله نخست تا حدی با خواب ناکافی مرتبط باشد.

خواب ضعیف می تواند به افزایش هوس های غذایی و مصرف تنقلات در طول روز بعد منجر شود که به طور بالقوه افزایش وزن ناسالم با گذشت زمان را در پی دارد.

مصرف بیش از حد کالری ها پیش از خواب ممکن است ریتم شبانه روزی را مختل کرده و هرچه بیشتر توانایی شما برای به خواب رفتن را کاهش دهد که امکان دارد این چرخه ناسالم را تقویت کند.

گفته شده است یک لیوان شیر منبع قابل توجهی برای کالری نیست و بعید است موجب اختلالات اساسی در ریتم شبانه روزی یا وزن انسان شود.
اگر نوشیدن شیر به شما در به خواب رفتن سریع‌تر کمک کرده و به افزایش کیفیت خواب منجر می شود، هرگونه تغییر قابل توجه در وزن می تواند حتی با فواید خواب و نه خود شیر مرتبط باشد.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا