آموزش بکاپ گرفتن از اکانت های شبکه های اجتماعی ( توییتر، فیس بوک، پیچ اینستاگرام، گوگل پلاس )

مطالب جدید

آموزش بکاپ گرفتن از اکانت های شبکه های اجتماعی ( توییتر، فیس بوک، پیچ اینستاگرام، گوگل پلاس )

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه آموزش بکاپ گرفتن از اکانت های شبکه های اجتماعی ( توییتر، فیس بوک، پیچ اینستاگرام، گوگل پلاس ) را ببینید.

اگر یک حساب سر انگشتی داشته باشید! متوجه می شوید که عمری که در شبکه های اجتماعی سپری کرده اید به چندین سال می رسد. ممکن است شما از خود دفتر خاطراتی نداشته باشید اما اگر به اکانت های شبکه اجتماعی تان فکر کنید متوجه می شوید که هزاران هزار کلمه و جمله نوشته اید و با تصاویر ادغام کرده اید.

اما اگر همه این ها را یک روز از دست دهید، قطعا برایتان ناراحت کننده خواهد بود. پس بهترین کار این است که آن ها را به طور کامل بکاپ گیری کنید.

البته احتمال خیلی کمی وجود دارد که فیس بوک، توییتر و پیچ اینستاگرام بخواهند این دیتاهای شما را حذف کنند ( مگر در شرایط خاص ) اما داشتن یک بکاپ از محتویات شبکه های اجتماعی تان ضرر ندارد.

در ادامه این مطالب قصد داریم شیوه بکاپ گیری از اکانت شبکه اجتماعی مختلف را آموزش دهیم.

نحوه بکاپ گرفتن از اکانت های شبکه های اجتماعی

شیوه بکاپ گرفتن از اکانت فیس بوک

برای بکاپ گرفتن از اکانت فیس بوک، ابتدا وارد اکانت خود در این شبکه شوید. توجه کنید که باید اسم کاربری و پسورد را وارد کنید چرا که باید به تنظیمات دسترسی داشته باشیم.

بعد از این که وارد اکانت شدید، در بالای صفحه آیکون چرخ دنده که برای تنظیمات بکار می رود را کلیک کنید تا زیر منو ها نمایش داده شود.

در ادامه به بخش General  بروید.

در این بخش، و درست در انتهای آن عبارتی دقیقا و یا مشابه Download a copy of your Facebook data دیده می شود. این عبارت به صورت لینک است که باید روی آن کلیک کنید.

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک

با انجام این کار، فیس بوک به شما اجازه می دهد تا در دو حالت دیتاهای اکانت خود را دانلود کنید.

  • دانلود درجه ۱: در این حالت محتویاتی مثل چت ها، عکس ها، و اطلاعات اکانت و نظیر آن دانلود می شود.
  • دانلود درجه ۲: در این حالت علاوه بر موارد گفته شده در درجه ۱، شما اطلاعاتی نظیر افرادی که آنفرند کرده اید، اپلیکیشن هایی که نصب کرده اید و به طور کلی بیشتر کارهایی که در فیس بوک کرده اید دانلود صورت می گیرد تا اطلاعات آن ها حفظ شود.

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک

برای این که دیتاهای ابتدایی ( درجه ۱ ) را دانلود کنید باید روی عبارت Start my archive کلیک کنید. با این کار، یک دیالوگ تاییدی نشان داده می شود که باید با کلیک کردن بر آن تایید کنید که می خواهید دیتاهای خود را دانلود کنید. بعد از این کار باید مدت زمانی را صبر کنید تا عملیات دانلود کامل شود. بسته به این که صفحه شما چقدر محتوا دارد، این مدت زمان ممکن است بیشتر طول بکشد. مثلا اگر محتویات اکانت فیس بوک شما بیشتر عکس است این زمان طولانی تر خواهد بود.

Start my archive

اگر بخواهید اطلاعات بیشتری را دانلود کنید، کافی است که روی expanded archive کلیک کنید. با این انتخاب دیالوگ باکسی باز می شود که باید در آن اسم کاربری و پسورد خود را وارد کنید. اگر این مرحله به درستی صورت گیرد دوباره به صفحه Start my archive باز می گردید که باید روی این آپشن کلیک کنید تا نسخه پیشرفته تر دانلود اکانت تان برای تان آماده و دانلود شود.

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک

بعد از این کار، ایمیلی دریافت می کنید که حاوی آرشیو اطلاعات اکانت شماست.

 

روش  بکاپ گرفتن از اکانت توییتر

برای بکاپ گرفتن از اکانت توییتر، کار ساده ای در پیش دارید. برای این موضوع، وارد اکانت توییتر خود شوید و به سمت راست و بالا توجه کنید که آیکون چرخ دنده وجود دارد. روی این آیکون کلیک کنید و بعد وارد تنظیمات شوید.

در این صفحه به سمت پایین اسکرول کنید تا به عبارت Request your archive برسید. روی این عبارت کلیک کنید تا عملیات دانلود آرشیو پست های توییتر آماده شود.

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل توییتر

بعد از این کار، کمی صبر کنید تا اطلاعات مورد نظر آماده شود و توییتر شما را با هشدار رفتن به سمت اینباکس ایمیل، مطلع کند که آرشیو اکانت توییترتان آماده است. پس در صفحه ای که حاوی عبارت Go now است، روی این گزینه کلیک کنید.

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل توییتر

وقتی وارد اکانت ایمیلی خود شدید می توانید اطلاعات را دانلود کنید. اطلاعات دانلود شده در قالب HTML و CSV خواهند بود.

روش  بکاپ گرفتن از اکانت گوگل پلاس

برای بکاپ گرفتن از اکانت گوگل پلاس، کافی است که به صفحه گوگل پلاس خود بروید و در این بخش روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و بعد Account را انتخاب کنید.

در این بخش، آپشن های مختلفی وجود دارد که شما با گزینه Download your data کار دارید ( در عکس زیر )

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل گوگل پلاس

روی دکمه وسط صفحه کلیک کنید. با این کار تمام اطلاعات شما در گوگل پلاس دانلود می شود. در ادامه ممکن است لازم باشد پسورد و اسم کاربری تان را وارد کنید. گوگل به شما صفحه ای ارائه می کند و با معرفی سرویس ها به شما می گوید که دیتاهای شما از کدام سرویس ها دانلود می شوند:

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل گوگل پلاس

در این صفحه تب میانی Choose services ، به شما امکان می دهد که خودتان، سرویس هایی که قصد دانلود آن ها را دارید را انتخاب کنید.

بدین ترتیب می توانید آرشیو دلخواه تر با اطلاعات ضروری تر را برای دانلود سفارش دهید.

روش  بکاپ گرفتن از اکانت پیچ اینستاگرام

برای دانلود و بکاپ گرفتن از اکانت پیچ اینستاگرام، در خود پیچ اینستاگرام به ابزاری دسترسی ندارید که این کار را برای تان انجام دهد اما استفاده از ابزارهای ثانویه و وب سایت های مرتبط با این موضوع می تواند این کار را برای تان راحت کند. برای مثال  Instaport یکی از ابزارهایی است که با قدرت تمام شما را موفق به گرفتن بکاپ از پیچ اینستاگرام می نماید.

برای شروع به بکاپ گرفتن از اکانت پیچ اینستاگرام، روی این لینک کلیک کنید تا وارد سایت مربوطه شوید. بعد که وارد صفحه شدید، روی Sign in with Instagram کلیک کنید. بعد از ورود به این وب سایت، اطمینان حاصل کنید که قبل از دانلود عبارت Download .zip file در حالت انتخاب شده قرار دارد.

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل پیچ اینستاگرام

در مرحله بعد باید انتخاب کنید که می خواهید چه دیتاهایی از پیچ اینستاگرام خود را دانلود کنید. تعداد عکس ها، یا انتخاب بازه زمانی و غیره، آپشن هایی است که در اختیارشما قرار داده شده است.

بکاپ گرفتن از اکانت شبکه های اجتماعی مثل پیچ اینستاگرام

بعد از این، روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل زیپ از محتویات پیچ اینستاگرام تان انجام شود. یک نکته مهم این که، این ابزار به زودی قابلیتی را خواهد افزود که اطلاعات و بکاپ های شما به فیس بوک یا flickr انتقال پیدا کنند.

با کمک این شیوه های ساده می توانید موفق به بکاپ گرفتن از اکانت های شبکه های اجتماعی تان شوید و نگران از دست رفتن اطلاعات تان نباشید.

آیا در رابطه با این ترفند ها سوالی دارید؟

منبع

 

آموزش بکاپ گرفتن از اکانت های شبکه های اجتماعی ( توییتر، فیس بوک، پیچ اینستاگرام، گوگل پلاس )

لطفا نظر خود را درباره آموزش بکاپ گرفتن از اکانت های شبکه های اجتماعی ( توییتر، فیس بوک، پیچ اینستاگرام، گوگل پلاس ) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا